GÖTEBORG

Förra helgen bar det av till scandinavium i göteborg med buss! Hästsportföreningen ordnar en gemensam resa varje år. Det var som vanligt riktigt kul, både att kolla på tävlingarna och showerna och att irra runt på mässan (irra är ordet när jag och ronja ska göra något, lokalsinnen som två påsar jordnötter) och shoppa grejor. Dock lyckades jag faktiskt hålla i pengarna ganska bra, köpte bara ett schabrak. Ett marinblått dyon :) Tänkte kanske börja tävla lite med min marinblå kavaj istället för min röda ibland, som lite variation, och då behövde jag ett schabrak som passar att ha till.


Areanan från där vi satt!

Kommentarer
Postat av: Ronja

citat: "lyckades jag faktiskt hålla i pengarna ganska bra"



Om inte jag misst helt fel så vart det någon som tappade bort sin plånbok?

2011-03-03 @ 22:43:20
URL: http://ronjastenhoos.blogg.se/
Postat av: rebecca

haha schyyy (a)

2011-03-04 @ 12:37:23
URL: http://rebeccawashere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0