HEEY

Har haft en fin helg. I fredags gjorde jag muntliga cambridge-provet och det gick nog bra. Men var nervös. Sen blev det tjejkväll med singstar och fetaste jacuzzibadet hemma hos aleksandra med henne, hanh & sandra, riktigt nice vare :)

Igår fick jag panik på mitt rum. Har påbörjat en fetstädning, utresning av garderob mm, och skrivit en lista på lite nya saker jag vill ha till rummet. Har snygg "grund" i rummet för det är nyligen renoverat med nytt golv och väggar mm och nya möbler, så det är bara den lilla sista touchen som behövs för att jag verkligen ska trivas. T ex att ha likadana galgar i garderoben, ett snyggt pennställ med stilrena pennor i istället för sina gamla mobbade man haft sen man var sju, lite nya förvaringsboxar osv. Så det ska fixas inom en snar framtid, måste bara hitta någon som vill åka till ikea med mig..

Iallafall, sen på kvällen begav jag mig bort till siri, där det blev mys framför melodifestivalen. Vaknade där imorse och nu har jag precis kommit hem. Idag blir det till att fortsätta med städningen och så måste jag plugga tyska, här prov på tisdag nämligen. Men först ska jag ut och fixa stallet, rida carmen och kanske greja lite i sadelkammaren. xx


Såhär skulle ens skrivbord sett ut :)

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Ja fixa ditt rum och bjud hem mig snart höhö :D

2011-03-06 @ 18:48:48
URL: http://yvonnehuynh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0