HELGEN

Aah vilken helg asså.. Fest både fredag och lördag. Livet är hårt sa bonden, grymt sa grisen.

På fredagen hade vi fest här i korridoren eftersom det dagen till ära var 11/11/11! Och sånt ska man ju fira. Vi hade det lite ambitöst med dukar, välkomstdrink, dresscode osv.. Kul att styra upp lite extra ibland. Och kvällen blev riktigt lyckad, främst för att vi blev ett gäng på sex skåningar som tog över festen totalt. Endast skånsk musik spelades och vi pratade danska större delen av kvällen. Kul att träffa lite folk from home även här uppe!


(Ja det står fel datum haha.. Inte min kamera.) Anna, William, Sammi & jag :)


Haha, Sammi & jag som servitriser!

På lördagen var jag bjuden hem till min klasskompis Emma på inflyttningsfest! Kvällen började dock hos Jojjo där hon, jag, Phille, Tobbe, André och Jossan körde lite förfest, och vi kom inte iväg till Emma förrän vid tio-snåret. Men det var supernice på bägge ställena! Efteråt blev det lite efterfest hos Tobbe med honom, mig, Phille, Jimmie, Andreas och Sandra (sorry för allt name-droppande men jag tycker det är kul att ha när jag kollar tillbaka i bloggen, man glömmer ju sånt annars). De kollade på världens tråkigaste norska film om troll så jag gick hem när jag tröttnade..


På Emmas fest var det tema huvudbonad! Jag rockade keps :)


Hos Jojjo! Phille, Tobbe & jag!


Hos Emma! Phille, Jojjo & jag!


Så sjukt rolig smygbild, ser ut som världens djupaste samtal hahaha..

Idag är det söndag och jag har inte gjort mycket. Vi har mest slappat framför filmer här hemma, men jag gi¨ck faktskt ut och gick en rättså lång runda också i eftermiddags. Har slarvat grymt mycket med träningen denna veckan, men jag har verkligen inte haft tid.. Det har varit en väldigt händelserik vecka! Men jag ska försöka skärpa mig lite nu den kommande veckan! Man vill ju inte bli förslappad.

Men nu är klockan mycket och har skola imorgon bitti. Godnatt peeps! xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0