SKÖRDEFEST

Min helg har varit riktigt bra! Den inleddes med tenta, så klockan nollåttanollnoll satt jag nervöst vid min lilla bänk på Västergård. Men den gick riktigt bra tror jag! Det kändes iallafall så. Gött att ha det gjort! Det firades nere på stan med Janni och Sammi, först lite fika och sen unnade jag mig ett par nya skor! Sjukt niiiceiga sneakers från adidas. Som dessutom var på rea, bäst.

Aja, sen drog vi hem och jag gjorde mig iordning för på kvällen vankades det finbesök från mamma, pappa, Aron och Danne! Så de kom vid halv sju och hämtade mig och vi for iväg till farmor på Öland för en weekend, det är nämligen skördefest där nu. Så hela helgen har vi bara myst på Öland, antingen hemma i stugan eller varit iväg nere på skördefesten. Mycket konst och glas och keramik.. Och framförallt pumpor! Och på kvällarna är det massvis av marschaller och lyktor överallt. Myyys.

Nu är jag dock tillbaka i korren, saknar redan familjen fast kul att vara här hemma också. Imorgon börjar min nya kurs, Att intervjua och skriva. Ska bli kul! Beställde nyss lite böcker, två stycken närmare bestämt. En bok är samma som förra kursen och en har jag lyckats få tag i begagnad så jag hade redan några vilken var niiice.

Nu blir det sängen, vi hörs! xx


Uppe på alvaret! Aron, pappa, Danne, jag & farmor :) och mani såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0