TEXTIIISH

Idag har varit en supaah nice day! Och såna gillar vi ju. Den började med att jag knatade iväg till polishuset klockan nio för att gå på mitt livs första presskonferens! Det var riktigt kul och lärorikt, polistanten berättade om deras nya tillståndshanteringssystem och sedan fick vi ställa frågor. Detta skulle sedan bli en artikel som vi fick eftermiddagen på oss att skriva, och min blev nog bra tror jag.

Därefter lagade jag mat här hemma, fettucini med köttfärssås! Och det bästa av allt var ju att det gav mig matlådaaa. Matlåda äger. Det blev faktiskt två stycken!

Nåväl, sedan gick jag & sammi till stan för jag skulle ta ett till hål i örat, yaay. Gjorde det på the body shop och det blev supernice.

Efter det blev det ett spinningpass på friskis, jobbigt som fasen men gött efteråt.

Dagen avslutades med radiosändning! Som ni vet sänder jag Bill & Bull tillsammans med André varje onsdag 20.00 på radioshore.se. Vi börjar bli varma i kläderna nu, det gick grymt mycket bättre än förra veckan! Så det var riktigt roligt.

Nu blir det sängen, imorgon ska jag på heldagsföreläsning med Björn Häger, aka författaren till en del av vår kurslitteratur. Ska bli intressant! Godnatt folks. xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0