LIVET I KALMAR ATM

Hektiska men amazing dagar passerar. Igår satt jag hemma hela kvällen i korren och chillade med folket för första gången på minst en vecka, det har varit activities/häng varenda dag. Föreläsningarna har även de kickat igång, besvikelsen över att hamna i en annan grupp än min crew börjar ersättas av peppen inför plugget. Dock är inte kurslitteraturen min bästa vän, satt och läste en timme innan idag och jag har gjort roligare saker. Men själva föreläsningarna är däremot toppen!

Just nu taggar jag till inför kvällen, då är det nämligen avslutningscermoni med finsittning! Då kommer nollebanden äntligen åka av och vi blir riktiga ettor :)

Utvalda pics!


I förrgår gick tattargänget på mässa, och vad hände? Jo, förutom att vi fick tusentals gratisprylar kirrade vi också fotbollsbiljetter, så på måndag 19.00 blir det Sverige - Litauen! Woop woop!


Från turkossittningen förra fredagen, bästa kvällen! (alla kvällar är "bästa kvällen")


Häng på Sveaplan någon gång i förra veckan!


Häng @ philles crib


Aron & Sanna på pubrundan! Som kan ha spårat ur litegrann. En aning. Halvmycket. Rejält.

Kommentarer
Postat av: Siri

Åh toppen! Kan nästan känna med lite i den sista bilden eftersom vi pratade i tele den kvällen... Om du minns? <3 Saknar dig!

2011-09-03 @ 20:01:22
URL: http://amerikaturochretur.blogg.se/
Postat av: rebecca

Jadå klart jag minns :) saknar dig med!

2011-09-05 @ 22:30:53
URL: http://rebeccawashere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0