TEXXXXT

Lite uppdatering är på sin plats! Det har hänt så mycket här att jag inte ens kommer ihåg.. Bland annat har vi varit på U21-landskamp mellan Sverige - Litauen. 4 - 0 blev resultatet, yeee. Och så har jag varit sjuk, hela korridoren var verkligen en enda stor sjukstuga förra veckan haha, vi låg typ tio pers ute i sofforna hela dagarna och snörvlade, hostade och.. dog helt enkelt. Men nu är nästan alla friska.

Dessutom har jag hunnit vara hemma en sväng! Åkte ner redan på fredag förmiddag. Dock var jag fortfarande ganska sjuk medan jag var hemma så jag hade en riktigt mysig chillhelg med familjen och Danne. Dock hann jag med att träffa hanh en stund när jag var i vinslöv :) Nice. Och på söndag tävlade Alex med Carmen så då var jag där hela dagen. Det var nervöst att stå vid sidan om! Jag ville också vara med.. Tyvärr gick det inte särskilt bra för dem, men det kommer nog.

Denna vecka har jag varit på infomöte för de som ska sända radio i höst, är sjukt pepp inför det! Jag och André ska sända tillsammans och jag tror det kommer bli grymt. (Berättar självklart när jag får mer info om när, var och hur vi ska sända!) Efter mötet blev det O'learys för lite fotboll och häng, alltid nice.

Just nu sitter jag här ganska död, har nämligen varit på friskis ikväll och kört lite spinning! Kul men juuubbigt. Nu ska jag läsa några sidor i pluggboken och sen nanna. Det behövs, jag har lagt mig alldeles för sent de senaste kvällarna eftersom wordfeud-matcherna här i korren kan bli långdragna! Men som sagt, ikväll ska det bli i tid, redovisning imorgon nämligen! Och det ska göras utan påsar under ögonen. Godnatt xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0