BILOLYCKAN

Jag har haft en omtumlande helg, då jag i fredags var med i en bilolycka :( Jag och några kompisar körde av vägen rätt in i skogen.. Jag satt där bak. Som tur var träffade vi inget större träd för då kunde det gått riktigt illa. En annan sak som var tur var att precis bakom oss körde en kvinna som var polis som just då inte var i tjänst. Så hon kom och styrde upp allt, öppnade bakluckan så vi kunde klättra ut, tog hand om oss och ringde 112. Det slutade med att det kom en polisbil, en brandkår och tre ambulanser! Såhär såg det ut:





Riktigt obehagligt allting.. Som tur var hade alla bälte vilket gjorde sjukt mycket! Så alla klarade sig relativt bra med bara lite småskador. Man värdesätter verkligen bältet extra mycket när man vet hur mycket det skyddar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0