EN HALVSEG HELG

Huuäääghh. Det där var ett stön. Ett stön av smärta. För just idag känner jag mig som en gammal tant med ryggskott. Som väl är har jag inte ryggskott, jag har bara träningsvärken från helvetet. Den här veckan har jag levt i någon form av träningshets, som långsamt har byggts upp till dagens träningsvärk.

Så idag blir det nog en vilodag. Det känns tråkigt. Just nu är det inte så jätteroligt här i Kalmar. Jag är ledig ända sedan igår och fram till på tisdag, och det enda jag har att göra är att antingen plugga, träna, laga mat eller städa. Ut vill jag inte gå för det är tråkigt väder, igår regnade det hela dagen. Idag är det dock blå himmel, men bara sex grader..

Jag har inte så många vänner här heller som jag umgås med utanför skolan, och de jag väl har (som är awesome!) är inte här över helgen. En är på semester i Frankrike och har det gött, en är på radiostyrelsemöte i Umeå, någon är hemma.. Lite så. Och folket i korren har fullt upp med sitt. Nåväl, nu ska jag nog spela lite bubble shooter och sen tvinga mig själv att läsa lite i min övertråkiga kurslitteratur. xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0