KLAG

Livet är förlust. Jag är krasslig, jag fick precis reda på att jag missar en viktig exmination i skolan de två dagarna jag är i idre, mitt rum är överdrivet stökigt, jag är hungrig men vill inte laga mat för där är fullt med retards i köket och jag har panik över sommarjobb. Dessutom är det alla hjärtans dag och inte nog med att min pojkvän är 25 mil härifrån så postar han dessutom alla hjärtans dag-hatiska statusuppdateringar på facebook.

Nåväl, nu ska jag till Maxi och fynda, de har "tjejkväll" där ikväll = 20 % rea på alla smink- och skönhetsprodukter! Så slipper jag iallafall vara ful!

Kommentarer
Postat av: Jasmin - Halmstads största blogg.

Hejsan hur mår du idag? :)

Hoppas du får en trevlig fortsatt dag! :)

2012-02-15 @ 00:31:21
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0