MITT 2011

2011 har varit ett av de mest händelserika åren någonsin, kanske det mest händelserika. Året har varit lite tvådelat faktiskt. I januari till april hade jag det ganska tufft, bland annat på grund av lite ångest över hästarna, jag visste att jag antagligen inte skulle fortsätta efter sommaren så det kändes lite omotiverande och ledsamt. Från maj och framåt har det däremot varit ett riktigt toppenår, kanske den bästa tiden i mitt liv faktiskt. Jag träffade kärleken i mitt liv, blev av med tandställningen (hehe viktigt), tog studenten, körkort, massa roliga äventyr med kompisar och familj under sommaren, och sist men inte minst flyttade jag till Kalmar och började på universitetet!

Tänkte även bjuda på lite pics från året som gått :)


Vallåsen med Aron, Siri & Ronja i januari :)


Jag och Ronja kämpade med klubbstugan i början av året!


Bästa valborgen någonsin med campingliv!


Jag & Siri en utekväll, senare den kvällen träffade jag min babyyy för första gången hihi :)))


Siesta var (som alltid!) ett av årets höjdpunkter! Här står jag och Ronja på campingen och schteker.


Under studentveckan gick den prestigefyllda fotbollsmatchen mellan HTS och Linné av stapeln! Vi förlorade haha.. Linnea, jag & Sandra på bild :)


STUDEEENT


BAAAL


Falsterbo var också i vanlig ordning en av årets höjdpunkten! Här ligger jag och Siri på stranden och pressar! Mycket häst också givetvis, campingliv och lite party på det :)


Ven!


Nollning!! Sjukt roliga veckor. Här är jag & Phille på väg till turkossittningen :)


I september var vi på Öland under skördefesten med familjen! Aron, pappa, Danne, jag och farmor + Mani (mamma fotade) .


Började med radio!


Tusen roliga upptåg i korren!! Får symboliseras av denna bild på Martin och mig från julbordet :)

Finns tusen andra saker att ta upp men nu orkar varken jag eller datorn mer! Peace out xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0