WÄH

Jag lider sedan ett par dagar tillbaka av en klassisk förkylning, vilket är en ovanlighet. När jag är sjuk brukar det alltid röra sig om löjligt kraftiga halssmärtor. Jag måste säga att den klassiska förkylningen är ganska angenäm. Lite snuva, huvudvärk och trötthet som gör att man bör hålla sig lugn och inomhus, men man kan gå omkring och pula med lite av varje utan att det känns som att man vill dö.

Och det är just det jag har gjort idag, som utlovat har jag städat. Big time. Nu är här rent och fint i minsta lilla vrå. Bara tvätten kvar. Någon mupp hade helt fräckt knyckt den tvättid jag hade tänkt boka. Så det blir kvällstvätt. Det går bra det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0