ZZZZZ

Wäääh. Jag är jättetrött men kan inte sova. What's up with that? Sämst. Iallafall, igår var det korridorsfest följt av utgång, och till och med jag följde med ut! Dra på trissor. Förutom under nollningsveckorna har jag bara varit ute ett fåtal gånger under min tid här i Kalmar. När jag väl festar föredrar jag hemmafester, nu på senare tid tycker jag att det oftast är lite halvsegt att vara ute på nattklubbar. Jag börjar nog bli en tant. Men igår var det helt okej ute faktiskt. Fast det var roligare här hemma på förfesten i korren med alla kompisarna :)

Det roligaste under kvällen var dock en persons (vars identitet skall förbli anonym) enorma misslyckande: Han fick en bot på 800 kr + blev satt i fyllecell av polisen som han själv hade ringt dit! Hahaha.

Nåväl, nu ska jag göra ett nytt försök med sömnen. Imorgon börjar en ny kurs, radioproduktion. Det ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0