HEMMAHELG

Jag har spenderat helgen hemma i Hässeholm, och en hel del tid har spenderats med min underbara Simpaaaan som var hemma från Umeå <3 Underbart att ses igen. Dessutom var jag på Josefines konfirmation med hela familjen, och efteråt blev vi bjudna på livets matberg så det var kul.
 
Nu är jag tillbaka i Kalmar igen och har varit i skolan superlänge idag och redovisat + lyssnat på andra redovisningar. Därför är min hjärna just nu mos, och jag ska bege mig ut på en lång pw direkt efter jag publicerat detta inlägget. Jag hade planerat en gymdag idag med 30 minuter på crosstrainern och därefter biceps och mage, men jag känner att jag behöver en rejäl dos frisk luft idag så jag kör istället en lång pw och lite magövningar när jag kommer hem, så får bicepsen vänta till imorgon. Sounds good!
 
Jag och Aron innan konfirmationen!
 
Maaaat <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0