B-DAY

Idag fyllde jag 21, gammal börjar man allt att bli! Jag har iallafall haft en bra födelsedag med många fina människor omkring mig. Familjen uppvaktade mig på morgonen, lunchade med farmor och Danne, firande med Dannes mormor, morfar och mamma på eftermiddagen, och slutligen tårtkalas med melodifestivalentittande hemma hos Hanh & Rasmus med vänner. 
 
Det har varit en riktigt trevlig födelsedag, och jag har fått lite fina saker också :) Bland annat en diktafon av Danne som jag blev jätteglad för, och ett gymlinne från better bodies av mamma & pappa som jag önskat mig :) Kanske visar någon bild på någonting här sen.
 
Den jättefina tårtan Hanh hade gjort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0