EN HYLLNING I ALLA HJÄRTANS DAGS ANDA

Pappa, min hjälte som jag ser upp till otroligt mycket, och som uppvisat ett enormt engagemang i mig och min bror genom hela vår uppväxt och alltid satt oss i främsta rummet.
 
Mamma, med ett hjärta av guld och en otrolig styrka. Det finns ingen som är så osjälvisk och tar hand om sin familj så bra som du.
 
Aron, ända sedan vi var små har vi bråkat väldigt lite. Jag hoppas att vi kommer behålla en nära och bra relation i hela våra liv, och "alltid hjälpa varandra" som mamma säger!
 
Danne, vi har varit tillsammans i ett år och drygt åtta månader, och min kärlek blir bara starkare. Jag hoppas på ett långt och lyckligt liv med dig.
 
Siri, som är världens bästa kompis man kan blanda både skoj och allvar med! Jag är verkligen lyckligt lottad som har en person som är den där allra bästa kompisen.
 
Detta är de viktigaste människorna i mitt liv som jag uppskattar otroligt mycket, men kanske inte alltid visar det tillräckligt utan tar dem för givna. Jag tycker det är bra att det finns en dag att visa, eller bara känna inom sig själv, lite extra uppskattning mot de man tycker om.

Självklart finns det otroligt många andra värda att nämnas. Alla underbara djur som varit/är familjemedlemmar: Tufs, Flipp och Sigge. Josef, Junior, PL, VA och CA. Bonne, Lööb och Frulle. Mani, som vi saknar varje dag men som finns med oss fortfarande. Även all släkt, mormor & morfar, farmor, farfar & Eva och deras hundar, familjen Hörgerud. Familjen Andersson. Alla kompisar från grundskolan, i synnerhet Louise och Johanna som jag inte umgås med längre men som jag alltid kommer se som några av mina närmaste. Gymnasiegänget, som jag är glad att jag fortfarande har relativt bra kontakt med. Kompisarna från nuvarande klassen. Familjen i korren. Alla hästtjejer med familjer, i synnerhet Linda T, Linda A, Ronja, Line och Anna. Eva-Marie. Alla tränare, särskilt Annika och Elisabeth. Dannes familj och vänner.
 
Det finns helt enkelt många att nämna, och jag önskar er alla en trevlig dag idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag saknar dig! <3

2013-02-28 @ 21:01:35
Postat av: Ronja

Fint att min identitet försvann, jag klanta väl till det som vanligt! :)

Svar: Haha :D Saknar dig med!
rebecca johansson

2013-02-28 @ 21:03:26
URL: http://ronjastenhoos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0