PÅ KALMARITISK MARK

Nu är jag tillbaka i Kalmar igen! Min sista dag på Hästfocus var igår, vilket var väldigt tråkigt. Jag har trivts bra där. Men jag ska skriva en hel del till för dem i framtiden, så det kommer bli fortsatt kontakt :) Och det ska faktiskt bli skönt att komma tillbaka till sina rutiner. Börja träna och äta som jag brukar igen..
 
Just nu befinner jag mig i skolan, då idag och imorgon är redovisningsdagar. Alla i klassen ska redovisa om sin praktik, det ska bli spännande att höra om hur alla har haft det. Men, tydligen började vi tio och trodde det var nio, så nu sitter jag här i datasalen och dödar tid. Vilket fail asså.. Aja, det ger mig lite tid att träna på min redovisning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0