TILLBAKA TILL VERKLIGHETEN

Nu sitter jag återigen i mitt lilla 13-kvadratsrum i korridoren i Kalmar. Imorgon börjar skolan och allvaret igen. Semestern är slut. Det känns faktiskt ganska bra att vara tillbaka, att få komma in i sina egna rutiner kan vara skönt. Men såklart kommer man att sakna familjen och vännerna hemma i Hässleholm. Även om här finns många fina människor i Kalmar också finns mina närmsta inte här, och ibland kan det vara lite tufft. Men att vara själv kan också vara skönt! Nu kör vi, nytt år med nya möjligheter!

(Apropå det, var jag på friskis idag och det var inte nådigt.. Kalmars invånare går lös på nyårslöften. Hoppas de tröttnar snart. Jag kom in, lyfte lite hantlar, gjorde några trötta magövningar, tröttnade på folkmassan och gick ut på en pw istället. Facepalm.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0