BOKSNACK

Siri tipsade mig om sidan goodreads (<-- klick) och jag har genast blivit ett fan! Där kan man lista böcker man läst, läser just nu, äger, vill läsa osv. Och man får även rekommendationer baserat på vilka genrer man fyllt i att man gillar mm, och man kan se vilka böcker ens vänner läser (jag har för närvarande tre vänner hehe). Kul! Gå med och skicka vänförfrågan till mig :)
 
När vi ändå är inne på böcker har jag äntligen läst ut Borta med vinden! Den var superbra, men den tog lååång tid att läsa ut på grund av världens minsta typsnitt i tvåspalt, se bild nedan.. Men nu är den utläst och jag har påbörjat en ny bok, Glasfåglarna som är första delen i en serie på tre delar. Jag fick alla delar av Siri i födelsedagspresent! Eller om det var julklapp. Iallafall, den är bra och lättläst, läste mer än halva boken igår haha :)
 
Inte det smartaste att välja en supergammal utgåva som jag hittade i min morfars föräldrahem av denna redan ganska tungrodda bok.. Men det gick!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0