NYCKELN TILL FRIHET

Häromdagen tittade vi på Nyckeln till frihet i korridorenDet var första gången jag såg den, till mångas förfäran.. Jag är väldigt dålig på film, det är jag den förste att erkänna. Jag tycker om att gå på bio, men titta på "vanlig" film tycker jag faktiskt inte så bra om. Det kan vara roligt om man är ett gäng kompisar som tittar eller så, men när jag är ensam och har tråkigt är det extremt sällan jag sätter mig och börjar kolla på en film. Jag tycker liksom inte det är så roligt. 

Den här filmen var iallafall exceptionellt bra! Kanske inte så bra tips då de flesta förmodligen redan sett den. men till er som är filmanalfabeter som jag: Se den!
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi har ju den här hemma...

2013-03-05 @ 21:58:04
URL: http://www.chapmansblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0