SHOPPING

Idag har det varit en bra dag. Det blev lite fika och massa shopping på stan, med mina underbara vänner Jojjo och Tobbe. Fikan blev på espresso house som vanligt (nu låter det som om vi fikar hela tiden, det gör vi verkligen inte men när vi väl gör det blir det nästan alltid på espresso). Jag tog en latte och en grov smörgås, god och mättande lunch.

Jojjo och särskilt Tobbe shoppade verkligen loss, jag tog det lite lugnare och köpte en del nödvändigheter som ögonbrynspenna och strumpor. Jag avskyr att köpa strumpor, men alla mina par har försvunnit på något mystiskt sätt. Men jag fyndade även lite annat som en ny bikini, en superfin tjocktröja på rea för 99 kr på new yorker samt shorts, leggings och en klänning på h&m för sammanlagt 350 kronor. Jag köper i princip aldrig dyra kläder, det är bara sån jag är. Man kan alltid fynda det man letar efter, bara man letar lite noggrannt. Mitt undantag är dock när jag är på Hollister, det har blivit mitt nya favoritmärke som jag känner att jag är villig att lägga lite mer på. Men där är man ju så sällan.
 
Resten av kvällen blir det TV-mys framför Let's Dance-finalen!
 
Såhär ser bikinin ut! Jag kände att jag behövde en bikini utan band, för det har jag ingen sen innan. (Här på bilden har den band men de är avtagbara.) Fin va? Jag köpte den på Lindex faktiskt, överdelen kostade 199 och underdelen 99, men de hade ett erbjudande just idag där man fick 20 procent rabatt på alla badkläder :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0