ARON PÅ BESÖK

Som jag nämnde i ett tidigare inlägg var min bror Aron på besök hos mig i helgen! Han kom vid lunchtid på fredagen och åkte hem på lördag förmiddag (då jag jobbade från klockan 12 på lördagen). Trots den ganska knappa tiden hann vi med en hel del: Sopplunch, prevens-träning på Friskis, promenad vid slottet, lite shopping, thaibuffé och bio! Inte illa va? Filmen vi såg på bio var Captain Phillips med Tom Hanks, hade inga förväntningar alls men vilken film! Den var verkligen sååå bra och spännande. Och även baserad på en sann historia.
 
Det var iallafall riktigt mysigt att ha Aron här och det kändes tråkigt när han lämnade.
 
Bild från thaibuffén! Thai Silk har bästa asiatiska maten i Kalmar :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0