HELOMVÄNDNING

Hela dagen idag har jag känt mig ganska risig, gick upp ganska tidigt då förmiddagen spenderades i skolan och kände mig bara seg, trött, hade huvudvärk och till och med lite ont i halsen. Nästan hela eftermiddagen spenderade jag därför bara i sängen tittandes på Pretty Little Liars, och det enda produktiva som blev gjort var två maskiner tvätt. Jag hade ett pt-pass inbokat med Sara klockan halv åtta, och kände verkligen mig opepp inför det, vilket är väldigt ovanligt! Jag har i stort sätt alltid lätt för att hitta träningsmotivation (hm, varför hittar jag inte pluggmotivation lika lätt..?), men just idag kändes kroppen inte alls på G.
 
Men jag masade mig givetvis dit ändå, och vilket pass det blev! Jag gjorde verkligen en helomvändning och bara körde, så himla bra det kändes. Lätt mitt bästa pass med Sara hittills, fick så himla bra kontakt i de flesta övningarna. En superavslutning på en annars halvdassig dag! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0