NY VECKA

Helgen flög förbi i ett svep, mest fylld med måsten. Plugg och jobb that is. Skrev största delen av mitt paper fredag kväll, för att sedan köra jobb både lördag och söndag. 11 - 17 respektive 12 - 16. Festligt? Nåväl, hade iallafall en skön lördagkväll då vi kollade på en film som hette Dinner with Schmucks med Steve Carell, ganska skruvad!
 
Nåväl, måndagen har kickstartat veckan på ett ganska intensivt sätt med seminarium hela dagen varav halva på engelska. Men det gick ganska smärtfritt. Därefter följde boxningsträning, slog mitt första ansikte idag! Och då snackar jag verkligen mata allt vad jag hade raaakt in i fejset. Pretty exciting. Det känns så himla konstigt, det ligger liksom så rotat i oss att det inte är okej. Och återigen är jag död nu ikväll.. Hårdaste träningen jag varit med om. Därför sitter jag nu ute i korren och myser med House of Cards och en kopp kaffe, ljuva liv. Ser fram emot morgondagen som är helt ledig, varken skola, egenplugg eller jobb! Det var ett tag sen det inträffade. Njutbart!
 
Gaaanska trött tjej på väg hem efter träningen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0