VÄRLDENS BÄSTA HELG

Helt oväntat blev mitt jobbpass på lördagen borttaget, och därmed var helgens planer solklara: Hässleholm! Färden gick direkt efter skolan i fredags så har njutit av en helt okej lång vistelse där hemma. Har mest hängt med Danne och familjen (allt från myskväll med idol och film, till hard work med pappa och Aron under Stora Lövräfsardagen som tydligen inföll idag). Har även hunnit med att luncha med underbara Sandra inne i Kristianstad, mys. Vääärldens bulkhelg har det med varit, jag skojar inte! Lösgodis, mörk pistagechoklad, naturchips, Dannes mormors äppelpaj, farmors tigerkaka, osv osv.. Kungligt! Hoppas det genererar mycket energi för kommande veckas utmaningar! 

Iallafall, ett riktigt fail inträffade dock på vägen tillbaka till Kalmar: Upptäckte i Sölvesborg att jag glömt hela min handväska med nycklar, plånbok och massa andra viktigheter i. Så det var bara att vända och köra tillbaka igen, riktigt ovärt. Så trött på mig själv ibland. Dock mötte världens bästa pappa upp mig med den i Kstad så jag slapp köra hela vägen iallafall :)
 
Standard-beteende hos familjen Johansson: Så fort fysiskt utomhusarbete ska utföras = maxade jobbeoutfits. Inveg dessa nya bysor, riktigt kungliga.
 
Rensning av hängrännor
 
Trött och blöt bror (som av en händelse inföll Stora Lövräfsardagen på tidernas regnigaste söndag..)

Nöjd tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0