SKÅNSK VINTER

Igår blev det ingen uppdatering, sorry 'bout that. Men jag satt i skolan till kvart över fem, och sedan var det kalas, mamma fyllde nämligen år. Grattis mami!

Iallafall. Idag har det varit så kallt att min gåshud fick gåshud, och det blåste så mycket att det tog mig cirka tre gånger så långt tid än det brukar att cykla mig hem (som tur var lyckades jag få skjuts till skolan!). Med andra ord: Den skånska vintern är på ingång. Usch, jag gillar den inte alls. Bara storm, lera, slask och mörker. Men, jag har ju lyckats genomlida den 16 gånger hittills, så det är väl bara att härda ut! :)


Utsikten utanför mitt fönster en frostig morgon.


Kommentarer
Postat av: naomi&veronica

fin bild!

2009-11-05 @ 08:50:07
URL: http://modistiskt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0