FREDAGSMYS

Helgen är äntligen här, hallelujah! Jag har verkligen sett fram emot det här veckoslutet, eftersom jag inte har någonting planerat. Ikväll inleds helgen alltså med hardcore fredagsmys. Jag har köpt chips, läsken är snart blandad, ljusen ska tändas, familjen (minus pappa eftersom han är i Barcelona) ska samlas vid middagsbordet och sedan dra vidare till tv-soffan. Lite dator-lökande lär det väl också bli, så det kommer nog upp ett inlägg eller två senare ikväll. Hoppas ni får en lika mysig fredagskväll som jag ska ha! xx



Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: JAG VET!:D Bara ettan än sålänge:P Jag vill inte veta vad som kommer hända för att böckerna är ju nästan alltid bättre så jag vill vänta tills filmerna har kommit ut och sen springa och köpa böckerna:) Även om jag måste vänta till 2011...

2009-09-11 @ 17:59:30
URL: http://alexandraeo.deovte.se
Postat av: Walentin

blä för chips ;)

2009-09-15 @ 17:16:16
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0