HELGENS BRAVADER

Helgen har bestått av häst 24/7. Igår var jag på dressyrtävling med Vanilj i Ljungby, vi startade LA:1 och vår första LA:3 :) Det gick okej, men ingen placering. Idag var jag på div. 2-hoppning i Östra Göinge med Carmen. Lagklassen, 1 meter, blev en ren flopp, ingen i gick nolla och laget slutade på 20 fel. Två pet för min del och en allmänt usel runda. 1.10-klassen gick mycket bättre, dock två pet även där.

Nu sitter jag och höstdeppar lite för mig själv. Lyssnar på Oh Shanghai - Frida Hyvönen på repeat, avregistrar mig från ett x antal onödiga mail-prenumerationer samt smsar lite halvhjärtat med Julia. Strax ska jag titta på ensam mamma söker, haha! Måste ju se hur det går för Helena, 37, som ska ha en 22-årig snubbe hemma hos sig när hon har en 17-årig son som också bor där. Helt insane. xx



Jag och Carmen i Frosta i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0