TEKNIKTANKAR

Wii fit. Jag känner att jag behöver ett sådant. Igår premiärspelade jag på det hemma hos några vänner till familjen. Man kan göra allt från armhävningar till att rocka rockring. Och jag menar, i dessa snöiga tider är det betydligt enklare att ta en joggingrunda framför teven än att faktiskt gå ut. Nej, ju mer jag tänker på det känner jag att behovet ökar. Beach 2010 liksom? Den ekonomiska situationen är dock en smärre stoppkloss.. Stay tuned, helt enkelt!

Igår satt jag och Siri och spelade Arvet från Rosemond Hill. Ett hästspel som nog alla som någonsin satt sin fot i ett stall spelat. Allt var frid och fröjd, fram till nivå tre. Vad vi än gjorde kom vi inte vidare! Vi hittade morötterna, fick John att laga staketet och skötte om våra hästar exceptionellt. Ändå satt vi fast. Efter noggranna efterforskningar i manualen, på fuska.nu samt på ett x antal googleträffar, kom vi fram till att det var, citat, "fel i spellogiken". Vi hade alltså gjort sakerna i en speciell följd som gjorde att spelet inte hängde med. Allt som gick att göra var att börja om. Då stängde vi av och avintallerade skiten.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0