ÄNNU ETT MISSLYCKANDE

Ah, jag ska aldrig mer gå ut! Jag anlände (efter att ha missat första bussen) till röinge busshållsplats för ganska exakt en timme sedan, sedan gick jag hem extremt långsamt och försiktigt, jag svär på att jag såg en snigel som susade förbi, och ändå halkar jag och gör världens vurpa! Typiskt mig, jag klarar inte av hala platser, jag kan över huvud taget inte cykla när temperaturen ligger under nollan för jag trillar alltid, och nu kan jag tydligen inte gå heller.. Jag låg där säkert en minut mitt på vägen med alla mina tillhörigheter spridda omkring mig och halvt grät av smärta och halvt skrattade åt hur roligt det måste ha sett ut. Tur att ingen såg mig..

Vi hörs senare ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Siri Adelmann

haha vad är det med dig och halka? Och vår teori om att din cykel var svår och däcken kanske var för släta. HAHAHA

2010-01-26 @ 18:47:49
URL: http://tankesystem.blogg.se/
Postat av: bea

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA osv

2010-01-26 @ 19:48:51
URL: http://svala.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0