STRATEGI

Ibland är jag riktigt listig. Jag har kommit på en idiotsäker metod att säkra tillsättandet av moi på en arbetsplats i sommar. Det krävs bara tre enkla steg: 1) Styr diskret in ett samtal du har med en slumpvis vald vän på ämnet sommarjobb och då kommer givetvis följande fråga upp: Vart vill du sommarjobba? 2) Lägg noga svaren du får från vederbörande på minnet och välj sedan ut några av de ställena du skulle tycka det vore tipptopp att sommarjobba på. 3) Skynda dig och sök jobb på dessa platser, innan din vän hunnit göra det!
Awesome va?

Slugt.

Dagens tips blir alltså: Frågar jag dig var du ska sommarjobba - ljug!

Kommentarer
Postat av: den coolaste människan du känner

Du får inte sno min!!!

jag måste få ett jobb denna sommaren! :D

annars förblir jag fattig IGEN och du får

pröjsa för mig hela året IGEN. PUSSPUSS



(haha)

2010-01-07 @ 22:28:55
Postat av: Natalia

Hjälp mig att spara till en ny kamera!

Vill du ha en ny bloggdesign? Gå då in på min blogg och klicka på bildlänken som finns i menyn!

Designer från 25 kr!



Titta in!!!

2010-01-08 @ 21:08:59
URL: http://smartish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0