SIESTA 2010

Nu är jag tillbaka igen! Siesta 2010 var helt galet superbt extraordinärt perfa! Först och främst alla konsterter såklart, de jag såg var Johnossi, Kristian Anttila, Kapten Röd, The Hives, Mustasch och Maskinen. Är redigt nöjd med min line-up faktiskt, ALLA jag såg var toppen! Lite ledsen att jag missade Name the Pet, men men, det är sånt som händer..
Och sen alla episoder på och till/från campingen, galet att man kan ha så roligt i tre dygn konstant. Mänskligheten är så fin ibland.

Jag fotade bara lite på torsdagen eftersom jag råkade lägga min väska i en vattenpöl, typiskt mig, så jag fick dumpa av alla saker i tältet.. Men några bilder togs iallafall.


Sandra & Ida taggade inför dag ett!


& även jag




Johnossi! Enda bilden som blev hyfsad och den tog någon annan till mig, heh.


Anttila, utan tvekan bäst på torsdagen!


Siri & Viktoria i vårt status-tält

Kommentarer
Postat av: Aiidahoooff

DU LOVADE ATT INTE LÄGGA UT HEMSKA BILDER!! fyyyyy rebecca. fyyyy!

2010-06-06 @ 22:52:35
Postat av: emmaws (a)

Dagens fråga på bloggen; när hade ni er första kärlek?

Svara gärna :)

2010-06-11 @ 09:59:56
URL: http://emmaawhs.blogg.se/
Postat av: LI N N

ser kul ut :)

fin blogg

2010-06-11 @ 10:12:04
URL: http://linnlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0