HEMMAHELGEN

Min hemmahelg i korthet:

Torsdag: Kom hem helt oförsenad, creds till sj! Sen träffade jag simpan för första gången på över tre månader! Därefter drog jag till Danne en minirunda och sen hemmamys.

Fredag: Först blev det en ridtur på Vaniljen, mysigt ssom alltid. På kvällen skjutsade först mamma och pappa till tåget, de skulle till Malmö. Därefter blev det bio och häng med Siri och Ronja, riktigt efterlängtat! Vi såg Breaking Dawn och den vae awesooome.

Lördag: Lite ridning på förmiddagen, och eftermiddagen bjöd på släktmiddag hos farmor med kroppkakor, enligt den årliga traditionen. På kvällen hängde jag med mina brudar (Hanh, Ale och Sandra (Yvonne var busy)), vi spelade spel :) Därefter blev det en kort tur till Danne och sedan him och sova, tidigt morgon dagen efter..

Söndag: ..för då var det nämligen dags för tävling! Alex skulle ha en hel drös med hästar med sig till Åstorp, bland annat Carmen, så jag och pappa var där och hjälpte till och kollade, roligt som vanligt! Man saknar dock att tävla själv. På kvällen blev det firandet av min och älsklings halvårsdag <3 Vi gick ut och åt på restaurang :)

Måndag: Hemfärd vid tio!

That's it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0