RUNNING WILD

Urladdning! Fetaste kemiprovet är gjort. Detta firade jag och yvonne med lite belöningsshopping @ H&M! Presentkort + 10 % rabatt för klubbmedlemmar gjorde pengaångesten minimal, likey. Oooch några trosor jag kollat på ett x antal gånger men varit för snål för att pröjsa för hade sänkts från 80 till 30 kr! Ka-ching på det.

Är så trött på vintern, det värsta med vintern är alla fula jobbiga kläder man måste ha på sig. Vår/sommarkläder och sjukt mycket niceare, vilket leder till att jag typ aldrig köper vinterkläder så därför är min garderob helt värdelös under vinterhalvåret. Idag blev det såklart ännu lite mer vårkläder, bland annat denna tröja dåva:



Nu ska jag sova, imorgon ska vi på studiebesök på sjukhuset med biologin. Lite lökigt. God natt xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0