HLM-UPDATE

Hej hemifrån Hässleholm! Jag åkte hem i torsdags och åker tillbaka imorgon, alltid skönt med lite hemmavistelse. Jag är superförkyld så helgen har varit och blir fortsatt ganska lugn. Igår bjöds det på kalas hemma hos farmor som fyller 77, och innan dess hälsade jag på mormor och morfar.
 
Idag blir det till frisören med Danne och Aron, och sen ska vi till gymmet och ikväll blir det lite bowling med några kompisar. Eftersom jag som sagt är förkyld sedan i tisdags kör jag på lite lugnare träning än vanligt, men kör på ändå så gott jag kan. Igår passade jag på att ta min veckliga vilodag, så det har förhoppningsvis genererat lite extra energi till idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0