MINA PET PEEVES

  • När folk hyschar på mig. Jag klarar inte av det! Oavsett om det är befogat eller inte, bubblar jag över av raseri. 
  • Pälsdjursallergiker. Jag vet att det är en helt irrationell sak att irritera sig på, men inom mig känner jag bara "äsch, suck it upp för fan" när någon bölar över att deras näsa rinner pga en katts närvaro.
  • Jag tänker slå ihop detta till en punkt, och jag vet att det är många som håller med om detta: Folk som särskriver och/eller inte kan skillnaden på de och dem. Sluta våldta det svenska språket!
  • Folk som stör sig på hälsotrenden. Att klaga på personer som lägger upp biff-bilder från gymmet, bilder på nyttig mat eller reslutat från senaste PW:n visar bara på bitterhet och förslappning.
  • Folk som inte plockar av sina vikter när de är klara på gymmet. Vem i hela världen tror de ska göra det, någon osynlig gym-tomte?!
 
Det var mina största "pet peeves" eller irritationsmoment! Det var kul att få klaga lite. I nästa inlägg är jag nog mitt vanliga positiva jag igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0