UPDATE

Dags för en uppdatering av läget! Av någon anledning är jag sämst på att skriva på bloggen under sommaren, men det är nog för att mina rutiner rubbas och jag är ute och flänger lite hej vilt. Hela juni och halva juli spenderades ju uppe i Kalmar jobbandes som en galning på mina två jobb, men efter det har det varit lugnare med bara några pass då och då, och jag har till och med hunnit ha två och en halv veckors sammanhängande ledigt! Då har jag varit hemma och njutit, och varit en del ute i husvagnen. Och självklart träning i vanlig ordning, och ett besök uppe hos Vanilj i Halmstad har också hunnits med.. Ja, lite allt möjligt helt enkelt!
 
Iallafall, på söndag är det äntligen dags: Jag och Sandra flyger ner för en vecka i Alanya! Som vi har längtat :) Det känns som jag har missat typ alla soldagar här hemma i Sverige, så det ska bli sååå skönt med sol och bad, jag har bara badat en gång i havet i år och det var tvångsmässigt.. Tycker det är alldeles för kallt i vatnnet här. Nå, vi ska bo på samma hotell som vi bodde på förra året ("pensiovarning" enligt mamma och pappa haha) och ha det gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0