LUGN MORGON

Efter en kort vistelse hemma i Hässleholm är jag nu tillbaka en sväng i Kalmar för att jobba torsdag (igår) och söndag. Sen väntar två och en halv veckas ledighet helt oväntat! Det ska bli såå skönt, att äntligen få komma hem och verkligen känna att man inte behöver känna att man ska åka direkt igen.. Längtar!
 
Den här förmiddagen hade jag tänkt viga åt tvätt, då min tvättkorg är proppfull och min underklädeslåda ekar tom. Men, någon har helst fräckt stulit tvättstugan trots att jag har bokat.. Så just nu sitter jag framför nyhetsmorgon och löser korsord. Senare idag blir det gymmet direkt följt av en fika med Sandra på Kullzenska, och därefter åker jag till farmor på Öland, och stannar där tills imorgon.
 
Får inte riktigt rätt på hela korsordet.. Men jag har fyllt i mer nu än när jag tog bilden!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0