BRA DAGAR

Jag har haft två härliga dagar. Igår spenderade jag dagen hos farmor på Öland med lite plugg, god mat, promenad och korsord. Sen gick jag en lång powerwalk när jag kom hem i det fina vädret. Idag har vädret varit ännu bättre, och jag och några andra från korren har suttit ute och solat i flera timmar i våra brassestolar. Det är så obeskrivligt härligt att man äntligen kan göra sånt. Bara sitta i en brassestol i bikini med vänner, med en bra podcast i öronen och lite naturgodis vid sin sida.. Det är livskvalitet för mig. Självklart brände jag mig lite, haha.. Men det blev inte så farligt tror jag. Efter vi stekt klart var det dags för friskis utejympa vid slottet! Den började förra veckan och pågår hela sommaren varje måndag och torsdag. Idag var det Jenny som höll i passet, hon är sååå bra. Motivation till max!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0