I'M ALIVE

Tänkte bara titta in här och säga att jag lever! Men det har varit sååå mycket nu med flytt, dubbla jobb och försöka hinna med iallafall lite träning, att jag inte orkat eller hunnit med bloggen så mycket. Jag trivs iallafall jättebra i nya lägenheten och har till och med köpt ett nytt litet möblemang till uteplatsen. Jobben funkar bra men ibland kan det bli lite mycket, i måndags blev det till exempel 10 - 16 på Vectura och 18 - 21 på bk. Men det gör att man uppskattar ledigheten lite extra! Igår skulle jag egentligen jobbat till 20 på bk, men fick gå redan klockan 18, så det firade jag med att baka en portion grahamsscones och titta på Inglourious Basterds. Felicia som jag hyr lägenheten av har ett stort bibliotek med DVD:er så jag har planerat att se lite film i sommar. Jag är ju så dålig på film, tittar nästan aldrig, så det är bra med lite bildning på den fronten.
 
Nåja, imorgon blir det jobb fram till tolv och sen bjuder Vectura på jobblunch på Hamnkrogen, lyx! Därefter ska jag sätta mig i min lilla bil och köra hem mot Hässleholm, imorgon kväll blir det student och på lördag blir det poolparty.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0