BILDBOMB OCH LITE OM RESAN

Som sagt är jag ju nyligen hemkommen från Idre, där jag var med pappa, Danne och en hel drös annat folk från pappas jobb. De ordnar en sånhär resa en gång varje år, och i år var vi totalt 28 pers i åldern 6 - 60! Riktigt kul och livat, folket taggar verkligen till och härlig skidåkning varvas med röjar-after ski och goda middagar. After ski-bandet kom fram till en i vår grupp och sa att dagarna vi varit där hade varit deras bästa på hela säsongen! De hade alltså inte sett något liknande, och det säger ju rätt mycket om vilket partajande det var :)
 
Danne åkte skidor för andra gången, men han var superduktig och åkte svarta backar som ingenting!
 
Jag och Danne efter att jag köpt nya skidbrillor :)
 
Danne i våffelstugan med en fanta, törstig :) <3
 
Jag tänkte ta en bild på min våffla, men sedan glömde jag bort det tills den var mer än halväten haha..
 
Öla i backen = standard
 
Danne tar en paus :)
 
Bättre after ski!
 
Jag och lilla wilma i fina hattar på after skin :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0