PAPPADAG

Till slut hände det fruktade: Min cykel fick dödsdomen. Det var inte lönt at reparera den. Men jag stod inte länge cykellös, för världens bästa pappa kom hit och fixade biffen direkt :D Vi körde till Biltema och köpte en ny cykel som pappa sedan monterade ihop :) Det blev även ett besök på ikea där vi tog en liten fika och köpte en liten badrumsmöbel jag velat ha ett tag. Nu har han åkt hem till Hässleholm igen. Det var roligt att han kom, har inte varit hemma sedan skidresan och ska inte hem igen förrän till påsk. Skönt med a little piece of home. <3
 
Den här möbeln var det vi köpte! Ett litet skåp att ha under handfatet. Allt för att få plats med alla prylar. Riktigt prisvärt skåp, bara 195 kr!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Är det detta som kallas curlingföräldrar? Eller bara omtänksam och vill sina barn väl? Det senare låter bättre :-)

2013-03-19 @ 20:53:36
URL: http://www.chapmansblogg.blogspot.com
Postat av: rebecca

Det tycker jag med :')

2013-03-20 @ 08:05:21
URL: http://rebeccawashere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0