TJEJKVÄLL DELUXE

Igår stod tjejkväll på schemat, med Jojjo som host! Jag och Sandra kom dit och blev bjudna på helt underbart god vegetarisk soppa med vitlöksbröd, och till dessert blev det pannacotta. Ljuvligt! Därefter blev det lite kortspel och sen tittade vi på Legally Blonde.
 
Ikväll blir det däremot lugnare, jag har problem med min högerfot (igen) så jag måste vila hela helgen. Jag kan alltså inte träna, vilket för en träningsnarkoman som mig suger riktigt hårt. Jag har iallafall kört ett minipass på mitt rum med lite olika styrkeövningar där man inte behöver stödja på foten, främst magövningar. Man får göra vad man kan. Resten av kvällen blir bara mys med massa tända ljus inne på rummet med lite choklad! Jag är verkligen en person som älskar choklad men i princip aldrig unnar mig det, senast jag köpte en chokladkaka var i november, men idag tyckte jag att det var dags för lite unning. Det blev marabou premiums 70-procentiga choklad med apelsinsmak. Yummie! Det blir en blandning av tröst till min fot och firande av att jag blivit kallad till en arbetsintervju, riktigt roligt. 
 
Hoppas ni alla får en trevlig fredagkväll.
 
Såhär fint hade jojjo dukat, till och med skrivit en fin meny <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0