WÄÄÄH

Ååååh vilket fail. Jag känner halvt invalid pga min fot, som jag sa häromdagen har jag problem med den och kan därför i princip inte träna alls, den enda konditionsträningen som går bra att utföra just nu är att cykla. Jag hatar att cykla (utomhus alltså, spinning är nice), men bestämde mig ändå för att cykla en runda idag i det "fina" vädret (hatar att man som svensk måste kalla vädret fint direkt när solen kommer fram..?)
 
Iallafall: Över en halvmil hemifrån hoppade kedjan. Buuu. Dessutom var det kallt om öronen och i sann kalmaritisk anda var det motvind i samtliga riktiningar. Min cykeltur får en fet tumme ner, och nu sitter jag här med en kopp te och njuter av att vara tillbaka inomhus.

Som tur var fick jag iallafall på kedjan igen, och sammanlagt blev det en 11 km lång runda. Bra jobb för en cykelhatare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0