EN SOLIG LÖRDAG

Idag har Kalmar bjudit på sol (dock med standard-storm i vanlig ordning), och detta utnyttjades med en eftermiddag på stan efter en förmiddag på Friskis med Frida. Målet var att köpa en liten födelsedagspresent till pappa. Det inköptes, och även en kofta till mig själv från bikbok fick följa med hem.
 
Idag var det tillräckligt varmt för att inviga min långkjol som jag haft i garderoben några månader.
 
Blev en liten latte på Kullzénska också! Det var lite kallt att sitta ute men jag gjorde det tvångsmässigt ändå.
 
Hela helgen anordnar Kalmar Studentliv något som heter Kvastkampen, ganska många i min korridor deltar. På väg hem från stan stannade jag och kollade lite på de tosiga människorna som rodde i kanalen med egenhändigt byggda riktigt värdelösa båtar. Det märks att det är akademiker vi har att göra med..

Kommentarer
Postat av: olivia

så fint m långkjol!!

Svar: Taaack, vad gullig du är :))
rebecca johansson

2013-05-09 @ 20:40:36
URL: http://lolivia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0