FML-MOMENTS @ FRISKIS

Åh, ikväll råkade jag ut för inte ett utan hela två fail på gymmet. Först tappade jag min mobil på löpbandet så den FLÖG in i väggen och jag kastade mig efter den i panik. Måste ha sett riktigt efterblivet ut. Lärdom av detta: Fibbla inte med mobilen under pågående träning! (Dock klarade sig mobilen utan en skråma, det är ju ingen iphone hehe.)
 
Sen upptäckte jag att jag kollat fel på tiden och därmed missat mitt yogapass! (Brukar alltid köra lite uppvärmning på bandet eller crosstrainern innan jag yogar.) Riktigt misslyckat, jag hade sett fram emot det där yogapasset hela veckan :( Jag laddade dock om och rev av ett litet mini-benpass istället, men det var ju inte alls vad jag hade planerat.. 
 
När jag kom hem tröstade jag mig med en bit av pajen jag gjorde häromdagen och en god smoothie. Nu planerar jag att duscha, kolla lite på datorn och sen lägga mig hyfsat tidigt. Tenta imorgon ju! Nervositeten är ett faktum. Dock börjar inte tentan förrän klockan 14, så finns lite tid för sista minuten-plugg imorgon förmiddag. Ska träffa Tobbe på bibblan redan vid 9 för lite slutgiltig repetition.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0