LEDBRUTEN

Att boxas två dagar i rad när man är 100 % noob på det var kanske inte det smartaste, min kropp idag alltså.. Har sällan känt mig såhär sleten rent fysiskt. Underarmarna, ryggen och vaderna är döda. Men kul är det! Det slutade med att alla mina kompisar bangade igår så gick dit ensam, så nervös jag var haha.. Ville verkligen inte gå själv, men tvingade mig dit för att jag visste att det skulle bli kul när jag väl var där även om jag inte känner någon. Jag vill inte vara en sån person som inte vågar göra saker på egen hand. Och det gick ju bra såklart, glad att jag gick dit själv :)
 
Man får verkligen lära sig den hårda vägen, det är direkt in och börja träna med de som boxats i åratal. Men vi är väl en del nybörjare också, fast jag kan ju knappt se ens vilka som är bra och vilka som är mindre bra haha.. Jaja, övning ger färdighet! Jag är iallafall glad att ansiktet varit off-limits än så länge, ska nog vänta ett tag med att köpa tandskydd så att folk inte får slå där :')
 
Idag blir det viiila hela dagen förutom jobb 12 - 16, ingen föreläsning idag. Kanske ska börja arbeta lite på första uppgiften sen ikväll om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0