STÅNK

EPIC FAIL DAY. Jag brukar tycka mycket om onsdagar, men idag har allting bara gått fel. Jag vaknade och upptäckte att det vanliga innehållet i min hals på något omärkligt sätt bytts ut mot sandpapper och taggtråd. Efter ett x antal huskurer var det dags att ta sig till skolan (med skitit hår eftersom jag inte orkat tvätta det). Jag tog ett kliv ut i mörkret, och upptäckte till min fasa att det var så kallt att jag fick gåshud i facet. Nåja, väl i skolan lades schemat om av någon okänd anledning, och istället för att vara hemma vid halv ett så var jag hemma kvart i tre. Inte okej. Sedan dess har jag inte gjort många knop. Jag borde sitta med näsan i kemiboken eftersom jag har prov imorgon, men av förklarliga skäl gör jag inte det.. Men det kommer.
Detta var en riktigt poetisk text. Dagens accomplishment. xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0