LÖRDAG MORGON

Har egentligen inte så mycket att säga, men kände ändå för att göra ett inlägg :)
 
Just nu är jag på väldigt gott humör, eftersom det är nio dagar (om man räknar med idag) tills skolan börjar igen! Jag kände verkligen att jag började bli riktigt less på skolan, så lovet kommer väldigt lägligt. Iallafall, för att fira att ledigheten har börjat, så kom Siri hit igår och sov över. Vi kollade idol och hade lite sådär fredagsmys, aldrig fel. Nu har hon ganska nyligen stuckit hem, och jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Det ösregnar ute, så det lockar ju inte direkt att gå ut i stallet.. Jag tror jag gör det senare, i eftermiddag. Nu ska jag nog fråga Aron om jag vi ska spela heroes, och annars ska jag nog kolla tv4 play och se vad där finns. Ha en bra lördag! xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0