REGNIGA LÖRDAG

Idag har det bara regnat och regnat precis hela dagen. Det gör inte så mycket, jag är lite halvt sjuk fortfarande så jag håller mig inomhus. Egentligen skulle jag tittat på simtävling nu i eftermiddag och tränat klockan fem, men jag skippade simtävlingen eftersom jag inte mår riktigt bra. Träningen är dock fortfarande aktuell. Det känns inte särskilt lockande, jag skulle hellre suttit inne med en kopp te framför en film.. Men imorgon är det klubbtävling i dressyr, och jag tänkter inte acceptera något misslyckande som beror på att jag har tränat för lite, så det är bara att kämpa på. Jag ringde min tränare nyss och vi flyttade träningen till ridhuset istället hemma hos henne på hennes utebana, så jag slipper ju bli blöt iallafall. Hoppas ni har en fortsatt bra lördag (inomhus!). xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0